Marketingová komunikace v segmentu hraček – Bc. Lenka Adámková
Bc. Lenka Adámková
Diplomová práce
Marketingová komunikace v segmentu hraček
Marketing Communication in the toy industry
Anotace:
Diplomová práce je věnována problematice marketingové komunikace v segmentu hraček. Hlavním cílem práce je analýza vybraného propagačního příběhu v segmentu hraček a ná-sledný návrh optimálního komunikačního mixu. V teoretické části práce je provedena lite-rární rešerše dostupných zdrojů, pojednávajících o marketingovém mixu a marketingové komunikaci. Praktická část práce začíná ukázkou marketingové …víceAbstract:
This thesis deals with the issues of marketing communication in the toy segment. The es-sential target of the thesis is the analysis of the selected promotional toy story segment and consequently the proposal of the optimal solution in the communication mix. The theoreti-cal part of the thesis contains a literature research of the available sources dealing with marketing and communication mix. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Zveřejnit od: 19. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Adámková, Lenka. Marketingová komunikace v segmentu hraček. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Role příběhu v marketingové komunikaci
Kateřina Paláčková -
První rok učitele v MŠ - analýza profesních kompetencí po vstupu do profese učitele MŠ, sonda do praxe na vybraných MŠ v Plzni, Chebu a Rakovníku
Anna-Kateřina KLAISNEROVÁ -
Sonda do každodennosti partnerství: sociální vztahy v heterosexuálních párech tvořených studentem a pracujícím
Anna Voralová -
International Direct Marketing of the selected company
Kristina Simonova -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Zefektivnění public relations neziskové organizace
Vendula Jurečková