Bc. Kateřina Paláčková

Diplomová práce

Role příběhu v marketingové komunikaci

The Role of Story in Marketing Communication
Anotace:
Práce se zabývá rolí příběhu v marketingové komunikaci. Cílem práce je objasnit základní teoretické a metodologické postupy tvorby příběhu, začlenit využití příběhu do marketingových nástrojů a upozornit na význam a sílu archetypu v reklamě za použití vybraných kazuistik konkrétních marketingových kampaní, které využívají narativní postupy. V závěru práce je zpracován projekt marketingové komunikace …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the role of a story in a marketing communication. The aim of the thesis is to explain the basic theoretical and methodological techniques used in the creation of the story, to incorporate the application of the story into the marketing tools and to point out the importance and the power of an archetype in advertising by use of casuistries of particular marketing campaigns …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 11. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: PhDr. Petra Anýžová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní