Role příběhu v marketingové komunikaci – Bc. Kateřina Paláčková
Bc. Kateřina Paláčková
Diplomová práce
Role příběhu v marketingové komunikaci
The Role of Story in Marketing Communication
Anotace:
Práce se zabývá rolí příběhu v marketingové komunikaci. Cílem práce je objasnit základní teoretické a metodologické postupy tvorby příběhu, začlenit využití příběhu do marketingových nástrojů a upozornit na význam a sílu archetypu v reklamě za použití vybraných kazuistik konkrétních marketingových kampaní, které využívají narativní postupy. V závěru práce je zpracován projekt marketingové komunikace …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the role of a story in a marketing communication. The aim of the thesis is to explain the basic theoretical and methodological techniques used in the creation of the story, to incorporate the application of the story into the marketing tools and to point out the importance and the power of an archetype in advertising by use of casuistries of particular marketing campaigns …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/e04me/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 11. 2015
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Petra Anýžová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev