Bc. Lenka Adámková
Master's thesis
Marketingová komunikace v segmentu hraček
Marketing Communication in the toy industry
Abstract:
Diplomová práce je věnována problematice marketingové komunikace v segmentu hraček. Hlavním cílem práce je analýza vybraného propagačního příběhu v segmentu hraček a ná-sledný návrh optimálního komunikačního mixu. V teoretické části práce je provedena lite-rární rešerše dostupných zdrojů, pojednávajících o marketingovém mixu a marketingové komunikaci. Praktická část práce začíná ukázkou marketingové …moreAbstract:
This thesis deals with the issues of marketing communication in the toy segment. The es-sential target of the thesis is the analysis of the selected promotional toy story segment and consequently the proposal of the optimal solution in the communication mix. The theoreti-cal part of the thesis contains a literature research of the available sources dealing with marketing and communication mix. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013
Accessible from:: 19. 4. 2013
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Zdeněk Křížek
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Adámková, Lenka. Marketingová komunikace v segmentu hraček. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Role příběhu v marketingové komunikaci
Kateřina Paláčková -
První rok učitele v MŠ - analýza profesních kompetencí po vstupu do profese učitele MŠ, sonda do praxe na vybraných MŠ v Plzni, Chebu a Rakovníku
Anna-Kateřina KLAISNEROVÁ -
Sonda do každodennosti partnerství: sociální vztahy v heterosexuálních párech tvořených studentem a pracujícím
Anna Voralová -
International Direct Marketing of the selected company
Kristina Simonova -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
Marketing pro vybranou cílovou skupinu
Petra Marková -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková