Přechod z 1. na 2. stupeň základní školy z pohledu žáka – Veronika Šupáková
Veronika Šupáková
Master's thesis
Přechod z 1. na 2. stupeň základní školy z pohledu žáka
Transition from Primary to Lower-Secondary School from the Point of Pupil´s View
Abstract:
Diplomová práce zkoumá pohled žáka při přechodu z 1. na 2. stupeň základní školy. Její teoretická část seznamuje čtenáře s českým školským systémem se zaměřením na základní vzdělávání a charakteristikou žáka při přechodu mezi středním a starším školním věkem pomocí dosavadní publikované odborné literatury. Empirická část diplomové práce je zaměřena na percepci žáků před a po přechodu mezi stupni základní …moreAbstract:
The diploma thesis examines the pupils' perspective on the transition from the primary to lower-secondary stage of education. The theoretical part of the thesis introduces the reader to the Czech school system with a focus on primary education and the characteristics of the pupil during the transition between middle and upper school age using the existing published literature. The empirical part of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Šupáková, Veronika. Přechod z 1. na 2. stupeň základní školy z pohledu žáka. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Lower Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Přechod žáků z 1. na 2. stupeň základní školy z pohledu žáka a učitele
Terezie Brzobohatá -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Přechod z 1. na 2. stupeň základní školy jako jeden z klíčových problémů školního vzdělávání
Jarmila MACHÁČKOVÁ -
Přechod žáka s SPU z 1. stupně ZŠ na 2. stupeň
Jana Straková -
Prevence rizikového chování na 2. stupni základní školy se zaměřením na agresivní chování
Iva Mrovcová -
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Aktivity na podporu rozvoje algoritmického a informatického myšlení na 2. stupni ZŠ
Jiří MACHÁLEK -
Specifika práce se žáky s ADHD a jejich socializace na 2. stupni ZŠ na Klatovsku
Marcela Ztracená