Globální čtení ve výuce žáků na základní škole speciální – Jana KAMENÍČKOVÁ
Jana KAMENÍČKOVÁ
Diplomová práce
Globální čtení ve výuce žáků na základní škole speciální
Global reading in teaching students on special primary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využitím metody globálního čtení ve výuce žáků na základní škole speciální. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol. První kapitola je zaměřená na mentální postižení, klasifikaci osob s mentálním postižením. Druhá kapitola se zabývá vzděláváním mentálně postižených jedinců. Ve třetí kapitole je řešena problematika globálního …víceAbstract:
The thesis deals with using the method of global reading in tuition pupils in Special primary school. The thesis is divided into theoretical part and practical part. The theoretical part is divided into three chapters. The first chapter is devoted to mental handicap, classification of persons with mental disabilities. The second chapter deals with the education of mentally disabled persons. In the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2015
Zveřejnit od: 2. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Petr Adamus, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KAMENÍČKOVÁ, Jana. Globální čtení ve výuce žáků na základní škole speciální. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Profesní kompetence a osobnostní předpoklady pedagoga na základní škole speciální v Pardubickém kraji
Radka Laštovičková -
Diferenciace přípravy předškoláka se SVP na nástup do běžné základní školy a do speciální základní školy
Petra Millerová -
Podpůrná opatření u žáků s mentálním postižením v základní škole a v základní škole speciální
Lucie PŠENICOVÁ -
Asistent pedagoga při výuce matematiky na základní škole speciální a základní škole
Barbora Rosenbaumová -
Působení asistenta pedagoga v základní škole speciální
Natálie Hubatková -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s poruchami autistického spektra na základní škole speciální
Ilona Křikavová -
Specifika vyučování v základní škole speciální
Barbora Kozáková -
Intervenční a terapeutické techniky na základní škole speciální v Královéhradeckém kraji
Iveta Berná Čerychová