Využití umělé inteligence v cestovním ruchu – Natálie Horká
Natálie Horká
Bakalářská práce
Využití umělé inteligence v cestovním ruchu
Utilization of Artificial Intelligence in Tourism
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo prozkoumat možnosti využití nástrojů AI v oblasti cestovního ruchu a na základě toho vytvořit soubor doporučení ohledně této technologie pro firmy podnikající v cestovním ruchu. Průzkum byl proveden formou dotazníkového šetření a rozhovorů. V první části práce se nachází teoretický základ pro oblast cestovního ruchu a rozbor principů fungování umělé inteligence, jehož …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis was to explore the possibilities of using AI tools in the field of tourism and based on that, to create a set of recommendations regarding this technology for companies operating in the tourism sector. The research was conducted through a questionnaire survey and interviews. The first part of the thesis provides the theoretical foundation for the tourism industry and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Kateřina Provazník Ryglová, Ph.D.
- Oponent: Andrea Králiková, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / specializace:
Management obchodu a služeb / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Technology and corporate governance – artificial intelligence, blockchain and crypto
Kristian Pekar -
Artificial intelligence in Steven Spielberg's Artificial Intelligence: A.I.
Adam Klas -
Moderní technologie ve výuce estetické výchovy
Šárka Schlichtsová -
Moderní informační technologie a jejich využití v sektoru bankovnictví
Oldřich Brožek -
Moderní technologie využívané pro výrobu animací.
Sebastian Jarolín -
Umělá inteligence v moderním marketingu –analýza vybraných případů
Caroline Novitskaia -
Digitalizace života a umělá inteligence – pokrok nebo apokalypsa?
Michaela Vaněčková -
Vliv umělé inteligence na hotelový provoz
Jan Stiess