Bc. Lukáš Krátoška, DiS.

Bachelor's thesis

Vliv nákupního chování spotřebitelů na výběr obchodní jednotky

Anotácia:
V této bakalářské práci je obsažena teorie nákupního chování a charakteristika vlivů působících na černou skříňku spotřebitele. Cílem práce je analýza faktorů, které ovlivňují nákupní chování spotřebitele při výběru obchodní jednotky. Aby bylo dosaženo tohoto cíle, proběhl formou dotazníkového šetření sběr dat. Ten po vyhodnocení ukázal, podle čeho si zákazník vybírá obchodní jednotku, co ho naopak …viac
Abstract:
This work contains a theory of shopping behavior and characteristics of the influences acting on the black box of the consumer. The aim is to analyze the factors that influence the shopping behavior of consumers when they choose a business unit. This goal was achieved by the conducting of data collection in the form of a questionnaire. The following evaluation showed the factors which are crucial for …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 2. 2014
  • Vedúci: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Adéla Pražáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích