Lucie Šperková

Disertační práce

Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement

Integrace Voice of Customer do měření Customer Experience
Anotace:
Disertační práce se zaměřuje na konsolidované měření zákaznické zkušenosti (Customer Experience), založené na dolování informací ze zákaznických dat v textové podobě (Voice of Customer). Hlavním cílem práce je vytvoření artefaktu v podobě multidimenzionálního datového modelu. V něm jsou kombinovány informace z textů zákazníků s dalšími strukturovanými zákaznickými daty pocházejících z různých zdrojů …více
Abstract:
The dissertation focuses on consolidated Customer Experience Measurement based on the integration of information mined from customer data in a textual form known as Voice of Customer (VoC). The main objective of this thesis is the creation of an artefact in the form of the Customer Experience multidimensional data model combining the information from textual VoC with other structured customer data …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 2. 2020
  • Vedoucí: Ota Novotný
  • Oponent: Klára Antlová, Josef Steinberger, Michal Pařízek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78568

Vysoká škola ekonomická v Praze

Doktorský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika