Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement – Lucie Šperková
Lucie Šperková
Disertační práce
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Integrace Voice of Customer do měření Customer Experience
Anotace:
Disertační práce se zaměřuje na konsolidované měření zákaznické zkušenosti (Customer Experience), založené na dolování informací ze zákaznických dat v textové podobě (Voice of Customer). Hlavním cílem práce je vytvoření artefaktu v podobě multidimenzionálního datového modelu. V něm jsou kombinovány informace z textů zákazníků s dalšími strukturovanými zákaznickými daty pocházejících z různých zdrojů …víceAbstract:
The dissertation focuses on consolidated Customer Experience Measurement based on the integration of information mined from customer data in a textual form known as Voice of Customer (VoC). The main objective of this thesis is the creation of an artefact in the form of the Customer Experience multidimensional data model combining the information from textual VoC with other structured customer data …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78568
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 2. 2020
- Vedoucí: Ota Novotný
- Oponent: Klára Antlová, Josef Steinberger, Michal Pařízek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78568
Vysoká škola ekonomická v Praze
Doktorský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Regina Dervišoska -
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná -
Zákaznická spokojenost ve firmě RUMBURK KELLY s. r. o.
David Šafr -
Zákaznická spokojenost v online nakupování
Rosalie Ovesná -
Postoj zákazníků a zákaznická spokojenost s luxusními hotely ve Vietnamu
Thi Nga Vo -
Customer experience (CX) in services
Olha Hodunova -
Customer experience
Andrea Brayerová -
Customer Experience
Veronika Kundrtová