Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement – Lucie Šperková
Lucie Šperková
Doctoral thesis
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Integrace Voice of Customer do měření Customer Experience
Abstract:
Disertační práce se zaměřuje na konsolidované měření zákaznické zkušenosti (Customer Experience), založené na dolování informací ze zákaznických dat v textové podobě (Voice of Customer). Hlavním cílem práce je vytvoření artefaktu v podobě multidimenzionálního datového modelu. V něm jsou kombinovány informace z textů zákazníků s dalšími strukturovanými zákaznickými daty pocházejících z různých zdrojů …moreAbstract:
The dissertation focuses on consolidated Customer Experience Measurement based on the integration of information mined from customer data in a textual form known as Voice of Customer (VoC). The main objective of this thesis is the creation of an artefact in the form of the Customer Experience multidimensional data model combining the information from textual VoC with other structured customer data …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78568
Thesis defence
- Date of defence: 10. 2. 2020
- Supervisor: Ota Novotný
- Reader: Klára Antlová, Josef Steinberger, Michal Pařízek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78568
Vysoká škola ekonomická v Praze
Doctoral programme / field:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Theses on a related topic
-
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Regina Dervišoska -
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná -
Zákaznická spokojenost ve firmě RUMBURK KELLY s. r. o.
David Šafr -
Zákaznická spokojenost v online nakupování
Rosalie Ovesná -
Postoj zákazníků a zákaznická spokojenost s luxusními hotely ve Vietnamu
Thi Nga Vo -
Customer experience (CX) in services
Olha Hodunova -
Customer experience
Andrea Brayerová -
Customer Experience
Veronika Kundrtová