Reading-related activities in Motivate! 1 and Project Explore 1 textbooks – Kateřina Butalová
Kateřina Butalová
Bachelor's thesis
Reading-related activities in Motivate! 1 and Project Explore 1 textbooks
Reading-related activities in Motivate! 1 and Project Explore 1 textbooks
Abstract:
Výuka čtenářských dovedností je jednou z klíčových součástí výuky cizího jazyka. Tato práce se zaměřuje na aktivity související se čtením ve dvou učebnicích pro výuku angličtiny Motivate! 1 a Project Explore 1. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část se zabývá tématem učebnic, čtení a dospívajících v kontextu výuky angličtiny jako cizího jazyka. Teoretický rámec se zaměřuje na roli učebnic …moreAbstract:
Teaching reading skills is one of the key part of the foreign language acquisition. This thesis focuses on reading-related activities in two ESL textbooks Motivate! 1 and Project Explore 1. The thesis is divided into two parts. The theoretical part addresses the topic of textbooks, reading, and teenagers in the context of teaching English as a second language. The theoretical framework focuses on the …moreKeywords
čtení výuka čtení učebnice angličtiny cvičení před čtením cvičení během čtení cvičení po čtení čtecí text žánr výuka teenagerů dotazníkové šetření Reading teaching reading ESL textbook pre-reading exercise while-reading exercise after-reading exercise reading text genre teaching teenagers questionnaire survey
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023
Identifier:
https://is.muni.cz/th/lim30/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2023
- Supervisor: Mgr. Bc. Michaela Sojková Šamalová, Ph.D.
- Reader: M.A. Ailsa Marion Randall
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
English Language for Education / English Language for Education
Theses on a related topic
-
Výuka angličtiny v mateřské škole a její možnosti
Zdeňka Pailová -
Konstrukční výzkum učebnice pro výuku angličtiny pro specifické účely
Eva Ellederová -
Zpětné hodnocení výuky angličtiny v mateřské škole žáky 2. stupně základní školy
Barbora Petrlová -
Úroveň znalosti angličtiny v Korejské republice se zaměřením na korejské vysokoškolské studenty
Dorota KOLÁŘOVÁ -
Aktivizační metody ve výuce angličtiny
Vojtěch FREMR -
Dopad angličtiny na dnešní češtinu
Eliška KOVÁŘOVÁ -
Pojetí mediace ve výuce angličtiny jako cizího jazyka v souladu s aktualizovanou podobou Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Jan HOSTAŠ -
Využívání grafických příběhů v osvojování angličtiny v předškolním vzdělávání
Petra Vahalíková