Marketingový výzkum spokojenosti klientů se službami průmyslové společnosti – Daniel Hnitka
Daniel Hnitka
Bachelor's thesis
Marketingový výzkum spokojenosti klientů se službami průmyslové společnosti
Marketing Research of the Satisfaction of the Clients with the Services of the Industrial Company
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingový výzkum spokojenosti klientů se službami průmyslové společnosti. Výzkum je proveden prostřednictvím metody dotazování. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části popisuje teorii marketingu a marketingového výzkumu. Praktická část popisuje samotnou společnost, její služby a cílovou skupinu, následně postup a výsledky provedeného …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on marketing research of client satisfaction with the services of an industrial company. The research is carried out through the questioning method. The thesis is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part describes the theory of marketing and marketing research. The practical part describes the company itself and, - subsequently, the procedure and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2019
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/137392
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2019
- Supervisor: Igor Černý
- Reader: Petr Bora
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HNITKA, Daniel. \textit{Marketingový výzkum spokojenosti klientů se službami průmyslové společnosti}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Hornicko-geologická fakulta. 2019. Available from: https://theses.cz/id/d30n92/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Hornicko-geologická fakultaBachelor programme / field:
Nerostné suroviny / Ekonomika a řízení v oblasti surovin
Theses on a related topic
-
Využití znalosti lidských hodnot v efektivních principech marketingu
Tomáš Fojtů -
Využití znalosti lidských hodnot v efektivních principech marketingu
Tomáš Fojtů -
Customer satisfaction of selected enterprise (company TASY s.r.o.)
Kristýna Abrahamová -
Informační systémy pro získávání a řízení péče o zákazníky ve společnosti ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o.
Iva Botlíková -
Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Velká Pecka s.r.o.
Marharyta Novoseletska -
CRM systém v Auto Hruška s.r.o.
Michaela Ferencová -
Analýza strategických vlastních značek velkoobchodu Makro Cash & Carry s. r. o. a jejich adaptace pro jednotlivé zákaznické skupiny
Tomáš Hamrák -
Kundenorietierte Geschäftskontakte: Analyse der auf Deutsch erstellten Angebote im Unternehmen ERMET - Bohemia s.r.o.
Tereza SINKULOVÁ