Marketingový výzkum spokojenosti klientů se službami průmyslové společnosti – Daniel Hnitka
Daniel Hnitka
Bakalářská práce
Marketingový výzkum spokojenosti klientů se službami průmyslové společnosti
Marketing Research of the Satisfaction of the Clients with the Services of the Industrial Company
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingový výzkum spokojenosti klientů se službami průmyslové společnosti. Výzkum je proveden prostřednictvím metody dotazování. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části popisuje teorii marketingu a marketingového výzkumu. Praktická část popisuje samotnou společnost, její služby a cílovou skupinu, následně postup a výsledky provedeného …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on marketing research of client satisfaction with the services of an industrial company. The research is carried out through the questioning method. The thesis is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part describes the theory of marketing and marketing research. The practical part describes the company itself and, - subsequently, the procedure and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/137392
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2019
- Vedoucí: Igor Černý
- Oponent: Petr Bora
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HNITKA, Daniel. \textit{Marketingový výzkum spokojenosti klientů se službami průmyslové společnosti}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Hornicko-geologická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/d30n92/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Hornicko-geologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Nerostné suroviny / Ekonomika a řízení v oblasti surovin
Práce na příbuzné téma
-
Využití znalosti lidských hodnot v efektivních principech marketingu
Tomáš Fojtů -
Využití znalosti lidských hodnot v efektivních principech marketingu
Tomáš Fojtů -
Customer satisfaction of selected enterprise (company TASY s.r.o.)
Kristýna Abrahamová -
Informační systémy pro získávání a řízení péče o zákazníky ve společnosti ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o.
Iva Botlíková -
Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Velká Pecka s.r.o.
Marharyta Novoseletska -
CRM systém v Auto Hruška s.r.o.
Michaela Ferencová -
Analýza strategických vlastních značek velkoobchodu Makro Cash & Carry s. r. o. a jejich adaptace pro jednotlivé zákaznické skupiny
Tomáš Hamrák -
Kundenorietierte Geschäftskontakte: Analyse der auf Deutsch erstellten Angebote im Unternehmen ERMET - Bohemia s.r.o.
Tereza SINKULOVÁ