Vývoj grafických 3D aplikací s využitím jazyka Java – Bc. Tomáš Netolický
Bc. Tomáš Netolický
Bachelor's thesis
Vývoj grafických 3D aplikací s využitím jazyka Java
Development of 3D applications using Java
Anotácia:
Cílem práce je přiblížení tvorby 3D grafických aplikací s využitím knihovny Java 3D API. V teoretické části práce jsou popsány základní pojmy a způsoby tvorby grafických 3D aplikací, v rámci praktické části jsou implementovány ukázkové příklady s ohledem na možné využití práce při výuce počítačové grafiky. Součástí práce je multimediální výukový materiál, seznamující uživatele s používáním knihovny …viacAbstract:
The goal of this Bachelor's thesis is to describe the development of 3D applications using Java 3D API. Theoretical part of thesis describes basic terms and concepts of developing 3D applications. Practical part of thesis contains demonstration source codes with possible consideration for usage within the education of graphical courses. Along with practical part of the thesis is educational material …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
- Vedúci: Ing. Petr Veselý
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Netolický, Tomáš. Vývoj grafických 3D aplikací s využitím jazyka Java. Pardubice, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta elektrotechniky a informatikyUniversity of Pardubice
Faculty of Electrical Engineering and InformaticsBachelor programme / odbor:
Information Technology / Information Technology
Práce na příbuzné téma
-
Dělení 3D modelů pro 3D tisk
Michal Čaba -
3D hra v engine Unity 3D
Jan Krejčí -
Vizualizace a 3D grafika jako nástroj a podpora při implementaci inovací
Tereza ŠTEFLOVÁ -
Příprava 3D modelu pro 3D tisk
Richard Stratil -
Různé přístupy k vizualizaci 2D a 3D objektů v počítačové grafice
Radek Polášek -
Výuka 3D grafiky v prostředí základní školy
Petr Klimeš -
Technologie 2D a 3D animace
Adéla Přikrylová -
3D Grafika pro nezávislý vývoj počítačových her
Michal Mann