Povaha zpětné vazby poskytované učitelem žákům ve výuce anglického jazyka na 2. stupni ZŠ. – Bc. Adéla Hamplová
Bc. Adéla Hamplová
Diplomová práce
Povaha zpětné vazby poskytované učitelem žákům ve výuce anglického jazyka na 2. stupni ZŠ.
The nature of feedback provided by teachers to students in English lessons in lower-secondary schools
Anotace:
Diplomová práce „Povaha zpětné vazby poskytované učitelem žákům ve výuce anglického jazyka na 2. stupni ZŠ“ se zabývá chybami žáků ve vyučování a zpětnou vazbou, kterou učitel v reakci na chybné repliky žáků poskytuje. Teoretická část pojednává o zpětné vazbě, hodnocení, žákovských replikách a dále i o chybách ve výuce, které představují stěžejní téma této práce. Empirická část popisuje výzkumné šetření …víceAbstract:
The diploma thesis “The nature of feedback provided by teachers to students in English lessons in lower-secondary schools“ deals with pupils’ errors in lessons and teacher’s feedback that he or she provides in response to erroneous answers of pupils. The theoretical part explains topics like feedback, assessment, pupils’ responses as well as errors in lessons, which are the key topic of this piece …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/y7otl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2021
- Vedoucí: doc. Mgr. Petr Najvar, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Veronika Najvarová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství zeměpisu pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Implementing task-based teaching for English language students at the A2 level within small groups using authentic materials to build confidence in practical language use
Iveta Procházková -
Instagram as a Tool for English Language Teaching: A Case Study of Educational Profiles
Lucie Pokorná -
The Comparison of Educational System and English Language Teaching in the Czech Republic and the Federal Republic of Germany
Dominika Navrátilová Šromová -
English Language Teaching at Secondary Level of Elementary Schools during the School Closure in Spring 2020
Nikola Dvořáková -
A Comparative Analysis of English Language Teaching in Czech and Norwegian Schools
Barbora Mikešová -
Classroom Communication in ELT - The Role of Mother Tongue
Jan Hrubý -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová