Eva Trněná
Diplomová práce
Projektové vyučování ve vlastivědě
PROJECT BASED EDUCATION IN CULTURAL AND SOCIAL STUDIES
Anotace:
Diplomová práce je zaměřená na praktické využití projektového vyučování ve vlastivědě, se zaměřením na učivo o regionu. V teoretické části se zaměřuji na popis regionu, uplatnění projektového vyučování v souladu s Rámcovým vzdělávacím programem pro základní vzdělávání, historii a současností projektového vyučovaní u nás i ve světě. V praktické části je navržen projekt zabývající se učivem o regionu …víceAbstract:
In this thesis was described usage of the project based method in the cultural and social studies with a view to the regional themes. The thesis contains two parts: theoretical part describes history and today of the project based method, in the practical part was created the sample project
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2009
- Vedoucí: Alena Vavrdová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 4. 2009 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Praktické vyučování a výukové metody používané v oboru Logistické a finanční služby
Tereza Říhová -
Srovnání vyučovacích prostředků, metod a forem alternativní předškolní výchovy metody Montessori a klasické mateřské školy
Klára Velevová -
Využití kartiček se slovy ve výuce angličtiny na úrovni A1 – A2 podle SERRJ.
Zdenka Jakoubková -
Netradiční metody výuky matematiky na 1. stupni základní školy pro žáky se specifickými poruchami učení a chování.
Gabriela Látalová -
Moderní pojetí tréninku motorických dovedností v ledním hokeji v kategorii U10.
Štěpán HANZLÍK -
Metody a organizační formy výuky rozvíjející komunikativní dovednosti žáků 2. stupně základních škol v Olomouckém kraji
Zuzana CALÁBKOVÁ -
Organizační formy výuky v hodinách občanské výchovy
Žaneta JINDROVÁ -
Srovnání pedagogické práce učitele v posledním ročníku mateřské školy a v přípravné třídě základní školy
Petra ANTOŠOVÁ