Analýza marketingové komunikace vybraných internetových prodejců pneumatik – Zuzana SEMELOVÁ
Zuzana SEMELOVÁ
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace vybraných internetových prodejců pneumatik
Analysis of the marketing communication of selected online retailers of tires
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je analýza marketingové komunikace vybraných interne-tových prodejců pneumatik. Internet změnil svět a lidé se s ním setkávají a pracují každý den. Ovlivňuje mimo jiné také dění v obchodu a marketingu. Tato práce pojednává o významu Internetu v marketingu a marketingové komunikaci a ukazuje, jak konkrétní internetové obchody využívají jeho nástrojů.Abstract:
The main aim of my baccalaureat work is an analysis of marketing communication of cho-sen internet distributors of tyres. The Internet changed the World and people uses it and works with it every day. It determi-nates events in marketing and business as well. This bachelor work tells about the importance of the Internet in marketing and marketing communication and shows, how concrete e-shops uses its …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2010
Identifikátor:
16764
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SEMELOVÁ, Zuzana. \textit{Analýza marketingové komunikace vybraných internetových prodejců pneumatik}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/d3eyf0/.
Jak správně citovat práci
SEMELOVÁ, Zuzana . Analýza marketingové komunikace vybraných internetových prodejců pneumatik. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Elektronické obchodování, způsoby a předpoklady jeho efektivního využívání ve firemní praxi
Róbert Chiminec -
Vytvoření internetového obchodu zaměřeného na prodej speciálních typů slunečních brýlí a jeho marketingová propagace
Daniel Reck -
Tvorba marketingové strategie v modelu elektronického obchodování
Ondřej Bereckei -
Marketingová komunikace vybraných internetových obchodů
Petr GONTKOVIČ -
Marketingová komunikace vybraných internetových obchodů
Alena KROUPOVÁ -
Marketingové řízení elektronického obchodování
Veronika Svatošová -
Elektronický obchod, analýza elektronického obchodování a marketingové strategie vybrané firmy
František Chumlen -
Vybrané trendy v elektronickém obchodování B2C
Pavlína PLEVKOVÁ