Zuzana SEMELOVÁ

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace vybraných internetových prodejců pneumatik

Analysis of the marketing communication of selected online retailers of tires
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je analýza marketingové komunikace vybraných interne-tových prodejců pneumatik. Internet změnil svět a lidé se s ním setkávají a pracují každý den. Ovlivňuje mimo jiné také dění v obchodu a marketingu. Tato práce pojednává o významu Internetu v marketingu a marketingové komunikaci a ukazuje, jak konkrétní internetové obchody využívají jeho nástrojů.
Abstract:
The main aim of my baccalaureat work is an analysis of marketing communication of cho-sen internet distributors of tyres. The Internet changed the World and people uses it and works with it every day. It determi-nates events in marketing and business as well. This bachelor work tells about the importance of the Internet in marketing and marketing communication and shows, how concrete e-shops uses its …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2010
Identifikátor: 16764

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2010

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SEMELOVÁ, Zuzana . Analýza marketingové komunikace vybraných internetových prodejců pneumatik. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe