Jak zapojení do projektu Dějepis+ ovlivnilo pohled učitelů na výuku historie a jejich epistemická přesvědčení? – Mgr. BcA. Jiří KAREN
Mgr. BcA. Jiří KAREN
Doctoral thesis
Jak zapojení do projektu Dějepis+ ovlivnilo pohled učitelů na výuku historie a jejich epistemická přesvědčení?
How has involvement in the History+ project influenced teachers' perspectives on history teaching and their epistemic beliefs?
Abstract:
Cílem disertační práce bylo zhodnotit, nakolik zapojení v projektu inovace výuky Dějepis+ ovlivnilo epistemická přesvědčení učitelů a jejich pohledy na výuku dějepisu. V rámci kvalitativního výzkumu byl použit vstupní a výstupní polostrukturovaný rozhovor. Výzkumný vzorek dvanácti učitelů byl porovnán s kontrolní skupinou. Bylo zjištěno, že učitelé zapojení do Dějepisu+ vykazovali na konci projektu …moreAbstract:
The aim of the dissertation was to evaluate to what extent the involvement in the History+ teaching innovation project influenced teachers' epistemic beliefs and their views on history teaching. The qualitative research used an entry and exit semi-structured interview. The research sample of twelve teachers was compared with a control group. It was found that the teachers involved in History+ showed …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 1. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Blažena Gracová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KAREN, Jiří. \textit{Jak zapojení do projektu Dějepis+ ovlivnilo pohled učitelů na výuku historie a jejich epistemická přesvědčení?}. Online. Doctoral theses, Dissertations. Ostrava: University of Ostrava, Faculty of Arts. 2024. Available from: https://theses.cz/id/d3lzc5/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KAREN, Jiří. Jak zapojení do projektu Dějepis+ ovlivnilo pohled učitelů na výuku historie a jejich epistemická přesvědčení?. Ostrava, 2024. disertační práce (Ph.D.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsDoctoral programme / field:
Historical Sciences / Didactics of History
Theses on a related topic
-
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Výuka dějepisu na místech paměti se zaměřením na dějiny druhé světové války na příkladu Lidic
Denisa Bezperátová -
Život na středověkých hradech ve výuce dějepisu na 2. stupni ZŠ se zaměřením na oblast Berounska
Petra Posová -
Problematika choromyslných v ústavní péči na Moravě na přelomu 19. a 20. století v projektové výuce
Lena Lakomá -
Projekt integrované tematické výuky v hodinách dějepisu na ZŠ: Archeologie vrcholného středověku na Žďársku
Michal Bednář -
Využití regionálních dějin ve výuce na základní škole na příkladu města Litomyšl
Jaroslav Karlík -
Srovnání výuky dějepisu na klasické základní škole a na waldorfské škole
Anežka KARLÍKOVÁ -
Metody a formy dějepisné výuky a jejich aplikace na druhém stupni základních škol na Kolínsku
Tereza Švarcová