Metody intervence vedoucí k začlenění dítěte v riziku poruch chování do kolektivu – Bc. Eva Váchová
Bc. Eva Váchová
Diplomová práce
Metody intervence vedoucí k začlenění dítěte v riziku poruch chování do kolektivu
Methods of intervention guiding to integration child at-risk of behavioral disorders with collective
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá některými metodami práce pedagogicko-intervenčního procesu směrem k dětem s poruchou chování a dětem v riziku poruchy chování na prvním stupni základní školy hlavního proudu na pražské periferii. Práce je rozdělena na čtyři části, první tři teoretické části jsou protkány snahou vymezit myšlenkový a výzkumný rámec z dostupné literatury, ukotvit a definovat některé klíčové …víceAbstract:
This thesis describes sum of methods in approach to children with behavioral disorder or those at-risk of behavioral disorder while at a main stream basic school located in peripheral part of larger city. Divided in four main parts, in first three thesis deals with sources in academic literature across related scientific field and aims to explain and define some important key terms relevant to the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/k3w13/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 5. 2016
- Vedoucí: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Karel Červenka, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza úrovně aktivní a pasivní slovní zásoby u dětí v předškolním věku v logopedické a běžné třídě v Mateřské škole Sluníčko Turnov
Adéla Šonská -
Připravenost dětí v oblasti artikulace v elementární třídě základní školy
Dominika HELLMANOVÁ -
Využití filmových adaptací literárních děl v hodinách literární výchovy v 8. a 9. ročníku ZŠ
Sabina Schweinerová -
Prevence a podpora dítěti v riziku poruchy chování
Iveta Konečná -
Motivační rozhovory jako nástroj učitele při práci s dětmi v riziku poruchy chování
Martin Štepanovský -
Školní spokojenost dětí a mládeže v riziku poruchy chování
Svatava Buráňová -
Cílená speciálně pedagogická práce s dětmi v riziku poruchy chování
Jana Havigerová -
Význam mediální výchovy pro edukaci děti v riziku poruch chování
Adéla Sukupová