Metody intervence vedoucí k začlenění dítěte v riziku poruch chování do kolektivu – Bc. Eva Váchová
Bc. Eva Váchová
Master's thesis
Metody intervence vedoucí k začlenění dítěte v riziku poruch chování do kolektivu
Methods of intervention guiding to integration child at-risk of behavioral disorders with collective
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá některými metodami práce pedagogicko-intervenčního procesu směrem k dětem s poruchou chování a dětem v riziku poruchy chování na prvním stupni základní školy hlavního proudu na pražské periferii. Práce je rozdělena na čtyři části, první tři teoretické části jsou protkány snahou vymezit myšlenkový a výzkumný rámec z dostupné literatury, ukotvit a definovat některé klíčové …moreAbstract:
This thesis describes sum of methods in approach to children with behavioral disorder or those at-risk of behavioral disorder while at a main stream basic school located in peripheral part of larger city. Divided in four main parts, in first three thesis deals with sources in academic literature across related scientific field and aims to explain and define some important key terms relevant to the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/k3w13/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 5. 2016
- Supervisor: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
- Reader: Mgr. et Mgr. Karel Červenka, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Analýza úrovně aktivní a pasivní slovní zásoby u dětí v předškolním věku v logopedické a běžné třídě v Mateřské škole Sluníčko Turnov
Adéla Šonská -
Připravenost dětí v oblasti artikulace v elementární třídě základní školy
Dominika HELLMANOVÁ -
Využití filmových adaptací literárních děl v hodinách literární výchovy v 8. a 9. ročníku ZŠ
Sabina Schweinerová -
Prevence a podpora dítěti v riziku poruchy chování
Iveta Konečná -
Motivační rozhovory jako nástroj učitele při práci s dětmi v riziku poruchy chování
Martin Štepanovský -
Školní spokojenost dětí a mládeže v riziku poruchy chování
Svatava Buráňová -
Cílená speciálně pedagogická práce s dětmi v riziku poruchy chování
Jana Havigerová -
Význam mediální výchovy pro edukaci děti v riziku poruch chování
Adéla Sukupová