Bc. Eva Slováčková

Master's thesis

Analýza sociálně marketingových kampaní v ČR

Analysis of Social Marketing Campaigns in the Czech Republic
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou užívání tabákových výrobků a protikuřáckými kampaněmi v České republice v období od roku 2010 do roku 2020. Cílem práce je analyzovat a popsat situaci závislosti na tabáku v České republice, dále analyzovat a komparovat protikuřácké kampaně v České republice, a nakonec vytvořit návrhy ke zvýšení efektivity protikuřáckých kampaní v České republice. Cílů bylo dosaženo …viac
Abstract:
The Master´s dissertation deals with the use of tobacco products and anti-smoking campaigns in the Czech Republic in the period from 2010 to 2020. The aim is to analyze and describe the situation of tobacco dependence in the Czech Republic, then to analyze and compare anti-smoking campaigns in the Czech Republic and to create proposals to increase the effectiveness of anti-smoking campaigns in the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/vjzy0/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2020
  • Vedúci: doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.
  • Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze