Analýza nástrojů marketingového mixu ve společnosti MAD ČR s.r.o. – Renáta Babíková
Renáta Babíková
Bachelor's thesis
Analýza nástrojů marketingového mixu ve společnosti MAD ČR s.r.o.
Analysis of the marketing mix in the company MAD ČR, Ltd.
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce "Analýza nástrojů marketingového mixu ve společnosti MAD ČR, s.r.o." je analýza nástrojů marketingového mixu společnosti. Na základe výsledků analýz jednotlivých nástrojů marketingového mixu společnosti navrhnout možnosti pro optimalizaci těchto nástrojů. Práce obsahuje čtyři kapitoly. V první kapitole se práce věnuje teoretické části marketingového mixu. Popisuje jednotlivé …viacAbstract:
The research subject of this bachelor thesis "Analysis of the marketing mix at MAD ČR, Ltd." is an analysis of the company's marketing mix. Based on the results of this analyzes of marketing mix suggest possibilities for optimizing the set of marketing tools. The bachelor thesis consists of four chapters. The first chapter describes the theories of marketing mix. Describes four tools of marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jitka Šturmová, MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační politika počítačové firmy SerTel s. r. o.
Pavel RANÍK -
Komunikační a produktová politika Komerční banky,a.s. zaměřená na studenty jako cílovou skupinu
Jana Petříková -
Komunikační politika pojišťovací makléřské společnosti
Nikola VLČKOVÁ -
Produktová politika neziskové organizace MC Rákosníček
Daniela RANGLOVÁ -
Odbytová politika v podniku
Sergey Cheremukhin -
Odbytová politika v podniku
Ondřej Korbička -
PR politika a vliv na jeho úspěšnost
Vladimír Řepka -
Komunikační politika watchdogových organizací: případová studie Transparency International
Veronika Finková
Názov
Vložil
Vložené
Práva