Bc. Kateřina Urbanová
Bakalářská práce
Tvorba zjednodušené četby
Creating a graded reader for language teaching
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá zjednodušenými čítankami a jejím cílem je jednu vytvořit. V teoretické části se autorka zaobírá historií výuky Anglického jazyka jako druhého jazyka. Dále tato práce pojednává o čtyřech hlavních „jazykových dovednostech“, avšak nejvíce o čtení. Hlavní kapitoly práce se věnují „zjednodušené četbě“ a popisují, jak tyto čítanky vznikají. Praktická část bakalářské práce …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with graded readers and its aim is to create one. The thesis is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part introduces the history of English as a second language. Furthermore it deals with the four language skills and their importance. In the following chapters reading is introduced in depth. Most importantly, the thesis focuses on graded readers …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wijan/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedoucí: Mgr. Martina Malášková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství francouzského jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Using Literature to Encourage Extensive Reading in a Language-Learning Context
Jakub Fischer -
Reading literacy and extensive reading programmes within second language education
Dana Taušová -
Using Literature to Encourage Extensive Reading in a Language-Learning Context
Jakub Fischer -
Extensive reading in English Language Teaching
Magdaléna Nováková -
Extensive Reading Activities at the Basic School
Henrieta Furiková -
Graded Readers:Bridging the Gap Between Teaching Reading Skills and Teaching Values
Jiří Kovář -
Teaching Vocabulary through Literature - Lexis in the Graded Reader
Iva Musilová -
EFL/ESL Course Proposal: Genre-based Approach to Teaching Casual Conversation
Marie Barotová