Předmatematické představy dětí předškolního věku v terénu školního hřiště – Aneta Kovaříková
Aneta Kovaříková
Bachelor's thesis
Předmatematické představy dětí předškolního věku v terénu školního hřiště
Pre-mathematical images of preschool - age children in the area of the school playground
Anotácia:
Bakalářská práce má teoreticko - aplikační charakter a zabývá se rozvíjením předmatematických představ v prostřední školní zahrady. Teoretická část vymezuje východiska z oblasti předmatematických představ a outdoorového vyučování. V aplikační části je zpracovaná sada aktivit s využitím předmatematických představ prostřednictvím školní zahrady. Záměrem bakalářské práce je navrhnout, realizovat a ověřit …viacAbstract:
The bachelor thesis has a theoretical - applied character and deals with the development of pre - mathematical ideas in the middle of the school garden. The theoretical part defines the starting points in the field of pre-mathematical ideas and outdoor teaching. In the application part there is a set of activities using pre-mathematical ideas through the school garden. The aim of the bachelor thesis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kovaříková, Aneta. Předmatematické představy dětí předškolního věku v terénu školního hřiště. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Preschool Teacher Training / Preschool Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Outdoorové aktivity v kombinatorických úlohách pro předškolní vzdělávání
Sandra NAVRÁTILOVÁ -
Outdoorové aktivity v práci s daty s využitím Hejného metody pro předškolní vzdělávání
Martina KUBEC VJAČKOVÁ -
Rozvoj předmatematických představ dětí v rámci outdoorových aktivit
Kateřina TOMKOVÁ -
Školní zahrada jako edukační prostředí
Lucie Loskotová -
Školní zahrada
Kateřina Klimešová -
Školní zahrada a její využití ve výuce přírodovědy na 1. stupni
Šárka Coufalová -
Přírodní a komunitní zahrada pro primární vzdělávání ve 21. století
Jarmila Divišová -
Vrstevnické vyučování na školní zahradě ve Školním vzdělávacím programu pro základní vzdělávání s využitím integrovaného výukového programu "Polní plodiny"
Jana Opatřilová