Postoj učitelů základních a středních škol k nadaným dětem a k jejich vzdělávání – Mgr. et Mgr. Dana Juhová
Mgr. et Mgr. Dana Juhová
Bachelor's thesis
Postoj učitelů základních a středních škol k nadaným dětem a k jejich vzdělávání
The basic and high school's teachers attitude to talented children and to their education
Anotácia:
Tato práce se zabývá vlivem zkušenosti u učitelů a studentů pedagogických fakult se speciálními vzdělávacími potřebami žáků na postoj k rozumově nadaným žákům a k jejich vzdělávání. Přičemž zkoumá i další možné vlivy na tyto postoje, a to národnost (česká a slovenská) a typ školy (u učitelů) nebo stupeň školy (u studentů). Teoretická část nabízí několik pohledů na dosavadní zjištění o postojích k nadaným …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the effect of experience of teachers and students of the Faculties of Education with special educational needs of pupils on attitude to intellectually gifted pupils and to their education. It also deals with other effects on these attitudes, namely nationality (Czech and Slovak) and type of school (regarding teachers) or grade of school (regarding students). The theoretical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gj07e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2012
- Vedúci: doc. PhDr. Šárka Portešová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Lenka Šamánková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesBachelor programme / odbor:
Psychology / Psychology
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Teachers’ views on accommodating learners of English with special educational needs
Nikola Bartošová