Ondřej ZYKA
Bakalářská práce
Marketing města Lovosice
Marketing of the town Lovosice
Anotace:
Městský marketing se v dnešní době stává téměř nezbytnou součástí moderně rozvíjejícího se města. Bakalářská práce se zaměřuje na téma marketing města Lovosice, její cíl je zjišťování realizace jeho marketingových aktivit. Práce je koncipována na dvě části, a to na teoretickou a praktickou. V první části práce uvádí do problematiky marketingu měst a zároveň srovnává podnikový a městský marketing. Dále …víceAbstract:
Marketing of municipality nowadays is becoming on essential part of a modern developing city. This thesis focuses on the topic of marketing the Lovosice town, its goal is to find out the realization of its marketing activities. The work is devided into two parts, theoretical and practical. The first part introduces the issues of the marketing of municipality, and compares the corporate and marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 3. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZYKA, Ondřej. Marketing města Lovosice. Ústí nad Labem, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing finančních služeb
Jana Domináková -
Marketing jako interní služba v softwarové společnosti se zaměřením na on-line marketing
Ladislav Suchanek -
Marketing maloobchodní jednotky s oděvy
Jakub Špiller -
Marketing služeb - komunikace vybraného střediska dopravní firmy
Jiří Háček -
Marketing v oblasti služeb
Jevhen Šorban -
Marketing služeb vybraného subjektu
Johana Bernardová -
Marketing služeb
Kateřina Páchová -
Územní marketing a jeho uplatnění ve Znojmě
Eva Kotoučová