Ondřej ZYKA
Bachelor's thesis
Marketing města Lovosice
Marketing of the town Lovosice
Abstract:
Městský marketing se v dnešní době stává téměř nezbytnou součástí moderně rozvíjejícího se města. Bakalářská práce se zaměřuje na téma marketing města Lovosice, její cíl je zjišťování realizace jeho marketingových aktivit. Práce je koncipována na dvě části, a to na teoretickou a praktickou. V první části práce uvádí do problematiky marketingu měst a zároveň srovnává podnikový a městský marketing. Dále …moreAbstract:
Marketing of municipality nowadays is becoming on essential part of a modern developing city. This thesis focuses on the topic of marketing the Lovosice town, its goal is to find out the realization of its marketing activities. The work is devided into two parts, theoretical and practical. The first part introduces the issues of the marketing of municipality, and compares the corporate and marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 3. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZYKA, Ondřej. \textit{Marketing města Lovosice}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2015. Available from: https://theses.cz/id/d4e1mh/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ZYKA, Ondřej. Marketing města Lovosice. Ústí nad Labem, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketing finančních služeb
Jana Domináková -
Marketing jako interní služba v softwarové společnosti se zaměřením na on-line marketing
Ladislav Suchanek -
Marketing maloobchodní jednotky s oděvy
Jakub Špiller -
Marketing služeb - komunikace vybraného střediska dopravní firmy
Jiří Háček -
Marketing v oblasti služeb
Jevhen Šorban -
Marketing služeb vybraného subjektu
Johana Bernardová -
Marketing služeb
Kateřina Páchová -
Územní marketing a jeho uplatnění ve Znojmě
Eva Kotoučová