Ondřej ZYKA

Bachelor's thesis

Marketing města Lovosice

Marketing of the town Lovosice
Abstract:
Městský marketing se v dnešní době stává téměř nezbytnou součástí moderně rozvíjejícího se města. Bakalářská práce se zaměřuje na téma marketing města Lovosice, její cíl je zjišťování realizace jeho marketingových aktivit. Práce je koncipována na dvě části, a to na teoretickou a praktickou. V první části práce uvádí do problematiky marketingu měst a zároveň srovnává podnikový a městský marketing. Dále …more
Abstract:
Marketing of municipality nowadays is becoming on essential part of a modern developing city. This thesis focuses on the topic of marketing the Lovosice town, its goal is to find out the realization of its marketing activities. The work is devided into two parts, theoretical and practical. The first part introduces the issues of the marketing of municipality, and compares the corporate and marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 3. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ZYKA, Ondřej. Marketing města Lovosice. Ústí nad Labem, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management