Ondřej ZYKA

Bakalářská práce

Marketing města Lovosice

Marketing of the town Lovosice
Anotace:
Městský marketing se v dnešní době stává téměř nezbytnou součástí moderně rozvíjejícího se města. Bakalářská práce se zaměřuje na téma marketing města Lovosice, její cíl je zjišťování realizace jeho marketingových aktivit. Práce je koncipována na dvě části, a to na teoretickou a praktickou. V první části práce uvádí do problematiky marketingu měst a zároveň srovnává podnikový a městský marketing. Dále …více
Abstract:
Marketing of municipality nowadays is becoming on essential part of a modern developing city. This thesis focuses on the topic of marketing the Lovosice town, its goal is to find out the realization of its marketing activities. The work is devided into two parts, theoretical and practical. The first part introduces the issues of the marketing of municipality, and compares the corporate and marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 3. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ZYKA, Ondřej. Marketing města Lovosice. Ústí nad Labem, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management