Komplexní marketingová strategie nově vznikající privátní kliniky – Miroslava Kudelová, DiS.
Miroslava Kudelová, DiS.
Bakalářská práce
Komplexní marketingová strategie nově vznikající privátní kliniky
Comprehensive marketing strategy of a newly emerging private clinic
Anotace:
Závěrečná práce se zabývá komplexní marketingovou strategií nově vznikající privátní kliniky, jejíž činnost je zaměřena na poskytování služeb v oblasti ortopedie a fyzioterapie. Cílem práce je zhodnotit současnou situaci společnosti K+ Clinic s.r.o. a v závěru přiblížit strategická a taktická doporučení pro zlepšení. Obsah práce je rozdělen na dvě části, teoretickou a praktickou. V části teoretické …víceAbstract:
This final thesis focuses on crafting a comprehensive marketing strategy for a burgeoning private clinic specializing in orthopaedics and physiotherapy services, known as K+ Clinic s.r.o. The primary objective is to assess the current standing of K+ Clinic s.r.o. and subsequently offer strategic and tactical recommendations for enhancement. The study is structured into two main parts: theoretical and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/r8ucz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Emil Velinov, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha