Komplexní marketingová strategie nově vznikající privátní kliniky – Miroslava Kudelová, DiS.
Miroslava Kudelová, DiS.
Bachelor's thesis
Komplexní marketingová strategie nově vznikající privátní kliniky
Comprehensive marketing strategy of a newly emerging private clinic
Abstract:
Závěrečná práce se zabývá komplexní marketingovou strategií nově vznikající privátní kliniky, jejíž činnost je zaměřena na poskytování služeb v oblasti ortopedie a fyzioterapie. Cílem práce je zhodnotit současnou situaci společnosti K+ Clinic s.r.o. a v závěru přiblížit strategická a taktická doporučení pro zlepšení. Obsah práce je rozdělen na dvě části, teoretickou a praktickou. V části teoretické …moreAbstract:
This final thesis focuses on crafting a comprehensive marketing strategy for a burgeoning private clinic specializing in orthopaedics and physiotherapy services, known as K+ Clinic s.r.o. The primary objective is to assess the current standing of K+ Clinic s.r.o. and subsequently offer strategic and tactical recommendations for enhancement. The study is structured into two main parts: theoretical and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2024
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/r8ucz/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2024
- Supervisor: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.
- Reader: Mgr. Emil Velinov, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUDELOVÁ, Miroslava. \textit{Komplexní marketingová strategie nově vznikající privátní kliniky}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2024. Available from: https://theses.cz/id/d4gxd0/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha