Implementace 3D interaktivní animace do webového portálu pro prezentaci produktů ve vinařství. – Aleš Brunner
Aleš Brunner
Bakalářská práce
Implementace 3D interaktivní animace do webového portálu pro prezentaci produktů ve vinařství.
Implementation of 3D interactive animation to a web portal for presentation of products in the winery.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vytvořením 3D animovaných modelů strojů pro zpracování vína, které je možno prohlížet, i s nimi interagovat ve webovém prohlí-žeči. Zvolené zadání je vyřešeno pomocí programu 3D Studio Max a pro přidání skriptů je použito X3DOM frameworku využívající WebGL technologii. Účelem této práce je usnadnění prezentace strojů zákazníkům skrze web.Abstract:
This Bachelor thesis deals with creation of 3D animated models that are possible to view and interact with in web browser. This Bachelor thesis deals with creation 3D animated models of machines for the processing of wine, which can be viewed and interact with them in a web browser. Given assignment is solved by using 3D Studio Max and for additional scripts is used X3DOM framework based on WebGL technology …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jaromír Landa, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BRUNNER, Aleš. \textit{Implementace 3D interaktivní animace do webového portálu pro prezentaci produktů ve vinařství.}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/d4nd81/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Automatizace řízení a informatika
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba výukových materiálů pro výuku 3D modelování, 3D tisku a robotiky na 2. stupni ZŠ
Vít PERNICA -
Využití 3D modelování a 3D tisku ve výuce grafiky na středních školách
Michal Růžička -
3D model Žižkových kasáren v Hradci Králové na základě kombinace metod fotogrammetrie a 3D modelování
Pavel Kejř -
Využití 3D skenovacích technik pro 3D tisk protézy ruky
Antonín Lička -
Koncept 3D animace a role producenta při tvorbě 3D animovaného filmu
Daniil Nenashev -
Porovnání vybraných 3D modelovacích programů z pohledu tvorby modelů pro 3D tisk
Vladimír LAIBL -
Tvorba 3D modelů: 3D model univerzitního kampusu
Lucie Asníková -
Práce s plechy v 3D CAD systémech se zaměřením na parametrický 3D modelář SolidWorks
Tomáš MICHLÍK
Název
Vložil
Vloženo
Práva