Transkulturní komunikace: Otisk studijního oboru v jeho absolventech – Tereza Zyklová
Tereza Zyklová
Bakalářská práce
Transkulturní komunikace: Otisk studijního oboru v jeho absolventech
Crosscultural Communication: An Imprint of the Study Program in Its Graduates
Anotace:
Zdá se, že žijeme ve společnosti a době, v nichž je rozšířená představa o neužitečných (na trhu práce neuplatnitelných) humanitních oborech. Vysokoškolské vzdělávání prochází hlubokou krizí a místo osobnostně formativního zážitku se proměňuje v pouhý na trhu práce zužitkovatelný nástroj. Cílem teoretické části práce je zjistit, zda dnes Transkulturní komunikace v této kritice obstává, či ne, zda jde …víceAbstract:
It seems that we live in a society, in a time, where there is a widening consensus about the uselessness (and irrelevancy within the job market) of humanities subjects. University education is going through a fundamental crisis being reduced from a place of character building experiences to simply a workforce utility. The objective of the theoretical section is to determine whether, at this time, Cross …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2018
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB11001
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2019
- Vedoucí: Mgr. Zdenka Sokolíčková, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Tomáš Petráček, Ph.D., Th.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 2. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Transkulturní komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Emoticons and emojis in cross-cultural perspective: Narrative systematic review
Jiří Svoboda -
Cross-cultural Communication
Mikuláš Josek -
Cross-cultural issues affecting communication in multinational companies
Monika PĚNČÍKOVÁ -
Engagement Marketing in the Video Game Industry
Daniel Žáček -
Digital B2B Platform Models in the German Recycling Industry Enabling a shared understanding and a strategic perspective of characteristics and success factors by a mixed-methods approach of the secondary metals industry in Germany
Matthias Spanic -
Řízení podniků v podmínkách Industry 4.0 a rozvoj lidských zdrojů
Julie ČERMÁKOVÁ -
Vliv trendu Industry 4.0 na schopnosti podnikové informatiky v automobilovém průmyslu
Martin Pecháček -
Dopady konceptu Industry 4.0 na obchodní strategii podniků v odvětví automotive
Marek Hošek
Název
Vložil
Vloženo
Práva