Strategická analýza a její dopady na marketingový mix firmy Gentleport – Quyet Ho Si
Quyet Ho Si
Master's thesis
Strategická analýza a její dopady na marketingový mix firmy Gentleport
Strategic Analysis and its impacts on company's marketing mix Gentleport
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou strategie prodejny (značky) Gentleport na trhu. Gentleport obchoduje s pánskými doplňky dovozenými z Anglie. Teoretická část obsahuje základní pojmy a definice, které jsou dále využívány v praktické části. Praktická část zahrnuje představení společnosti a analýzu marketingového mixu, marketingového prostředí, které obsahuje významné subjekty (konkurence, dodavatel …moreAbstract:
This thesis analyzes the strategy of introducing store (brand) Gentleport on the market that trades with men's accessories imported from England. Theory contains basic concepts, definitions, which will be used in the practical part. The practical part includes introduction of the company and marketing mix analysis, marketing environmental analysis, which includes a significant number of subjects (competitors …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 1. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/53235
Thesis defence
- Date of defence: 8. 2. 2017
- Supervisor: Oldřich Vávra
- Reader: Michael Horovič
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/53235
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Jak si zákazníci vybírají internetový obchod?
Annamária Kuchtiaková -
Návrh na zefektivnění marketingové komunikace Internet Mall, a.s.
Vojtěch Štembera -
Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod
Jiří Bayer -
Internetový obchod
Tomáš Jelínek -
Online marketing a jeho vliv na internetový obchod
Phuong Lan Tranová -
Internetový obchod, distribuční cesty v internetovém obchodě a nový portál spol. Amway
Marie Jungrová -
Ochrana spotřebitele se zaměřením na obchodování na internet
Martin ŠEBESTA -
Internetový obchod jako portálová aplikace
Rastislav Papp