Mgr. Dana Bevilacquová

Diplomová práce

Testy inteligence WISC-III a PDW ve vztahu ke školní úspěšnosti žáků školního věku s poruchami učení

Intelligence Tests PDW and WISC-III in Relation to School Achievement of Schoolchildren with Learning Disabilities
Anotace:
Cílem naší diplomové práce bylo ověřit vztah mezi testem inteligence PDW a WISC-IIICZ a školní úspěšností. Výzkumný soubor byl složen z 80 dětí (44 chlapců, 36 dívek) ve věku 6,25 až 12,83 let s diagnózou specifické poruchy učení, kterým byly administrovány v rozmezí dvou let testy inteligence PDW a WISC-IIICZ . Kromě testů inteligence byl součástí evidenčních spisů žáků Školní dotazník vyplňovaný …více
Abstract:
The goal of our study was to verify the relationships between intelligence tests PDW (Prague Children Wechsler) and WISC-IIICZ (Wechsler Intelligence Scale for CHildren 3. edition standardized on czech population) with school achievement. Sample consisted of 80 children (44 males and 36 female) ages 6,25 to 12,83 with diagnosis special learning disabilities. Participants were administrated the WISC …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 5. 2006
  • Vedoucí: PhDr. Tatjana Bláhová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta