Internetový marketing hromadných ubytovacích zařízení – Hugo PELIKÁN
Hugo PELIKÁN
Bachelor's thesis
Internetový marketing hromadných ubytovacích zařízení
Internet Marketing of Collective Accommodation Facilities
Abstract:
Teoretická část práce se zabývá internetovým marketingem a jeho nástroji, blíže se věnuje nárokům na kvalitní webové stránky a zmiňuje specifika marketingu v sektoru ubytovacích služeb. Podává základní informace o metodách marketingového výzkumu dále aplikovaných v praktické části. Praktická část pomocí dotazníkového šetření zkoumá využívání internetového marketingu v sektoru ubytovacích služeb, reflektuje …moreAbstract:
The theoretical part of the thesis deals with internet marketing and its tools. It is engaged in quality website requirements and it mentions marketing particularities in the accommodation service sector. It provides basic information about methods of marketing research applied further on in the practical part. The practical part, using a questionnaire, examines the use of Internet marketing in the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2013
Accessible from:: 26. 4. 2013
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
PELIKÁN, Hugo. Internetový marketing hromadných ubytovacích zařízení. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Internetový marketing vybraného subjektu
Martin Zeman -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Marketing na sociálních sítích vybrané firmy
Ivana Kampová -
Internetový marketing a komunikace SK Draci Brno
Martin Kalábek -
Internetový marketing společnosti H&M
Karolína Kofferová -
Internetový marketing ve vybraném podniku
Jan KOVÁŘ -
Vliv pandemie Covid-19 na ubytovací služby v Moravskoslezském kraji
Jan Vocetka