Internetový marketing hromadných ubytovacích zařízení – Hugo PELIKÁN
Hugo PELIKÁN
Bakalářská práce
Internetový marketing hromadných ubytovacích zařízení
Internet Marketing of Collective Accommodation Facilities
Anotace:
Teoretická část práce se zabývá internetovým marketingem a jeho nástroji, blíže se věnuje nárokům na kvalitní webové stránky a zmiňuje specifika marketingu v sektoru ubytovacích služeb. Podává základní informace o metodách marketingového výzkumu dále aplikovaných v praktické části. Praktická část pomocí dotazníkového šetření zkoumá využívání internetového marketingu v sektoru ubytovacích služeb, reflektuje …víceAbstract:
The theoretical part of the thesis deals with internet marketing and its tools. It is engaged in quality website requirements and it mentions marketing particularities in the accommodation service sector. It provides basic information about methods of marketing research applied further on in the practical part. The practical part, using a questionnaire, examines the use of Internet marketing in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 26. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PELIKÁN, Hugo. Internetový marketing hromadných ubytovacích zařízení. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Internetový marketing vybraného subjektu
Martin Zeman -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Marketing na sociálních sítích vybrané firmy
Ivana Kampová -
Internetový marketing a komunikace SK Draci Brno
Martin Kalábek -
Internetový marketing společnosti H&M
Karolína Kofferová -
Internetový marketing ve vybraném podniku
Jan KOVÁŘ -
Vliv pandemie Covid-19 na ubytovací služby v Moravskoslezském kraji
Jan Vocetka