Audiovizuální tvorba Aloise Piňose a Petra Barana – Bc. Lucie Steinocherová
Bc. Lucie Steinocherová
Diplomová práce
Audiovizuální tvorba Aloise Piňose a Petra Barana
Audiovisual works of Alois Piňos and Petr Baran
Anotace:
Diplomová práce se zaměří na významného brněnského skladatele Aloise Piňose a jeho spolupráci s filmařem a dokumentaristou Petrem Baranem. Výsledkem jejich dlouholeté spolupráce byly audiovizuální projekty Kontrapunkty přírody (1978), Panta rhei? (1984–5) a Bruma (Zimní slunovrat; 2001). Tyto práce se pokusíme představit v aktuálním dobovém kontextu i v historickém aspektu a následně je analyzovat …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on a significant composer from Brno Alois Piňos and his cooperation with a film-maker and documentarist Petr Baran. The result of their longterm collaboration were audiovisual projects Kontrapunkty přírody (1978), Pante rhei? (1984-5) and Zimní slunovrat (Bruma; 2001). These projects will be brought in actual contemporary context, historical aspect and also analyzed from …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pqyd9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Hudba 20. století v kontextu matematiky a logiky
Zuzana Homolová -
Elektroakustická hudba v procesu současného vzdělávání v ČR
Jana Kotalová -
Meze a možnosti hudební analýzy ve vztahu k elektroakustické hudbě a noise music
Jiří KUBÍČEK -
Elektroakustická hudba na všeobecně vzdělávacích školách
Ladislav GRIGAR -
Kompoziční principy komorní hudby Vítězslava Nováka
Lucie Kovářová -
Organizace spektrální a rytmické složky hudební kompozice za pomocí prostředí PWGL
Darina Žurková -
Software jako strategie hudební kompozice
Miroslav Vrba -
Virtuální prostor jako součást interaktivní hudební kompozice
Jan Rösner