Projekt zlepšení interní komunikace vybrané společnosti – Bc. Soňa Pope
Bc. Soňa Pope
Diplomová práce
Projekt zlepšení interní komunikace vybrané společnosti
The Project of Improvement of Internal Communication of Selected Company
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na interní komunikaci ve vybrané společnosti. Teoretická část charakterizuje komunikaci v obecné rovině, jakými způsoby probíhá, co ji může ovlivňovat a jaké by špatná komunikace mohla mít následky. Zdůrazňuje její význam jak v běžném životě, tak také v každé organizaci. Popisuje kvalitativní i kvantitativní metody hodnocení úrovně interní komunikace a také SWOT analýzu …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on internal communication in the selected company. The theoretical part characterizes communication on a general level, in which ways it takes place, what can influence it and what consequences bad communication could have. It emphasizes its importance both in everyday life and in every organization. It describes qualitative and quantitative methods of evaluating the level …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pope, Soňa. Projekt zlepšení interní komunikace vybrané společnosti. Uherské Hradiště, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta logistiky a krizového řízeníMagisterský studijní program / obor:
Bezpečnost společnosti / Rizikové inženýrství
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Interní marketing organizace zaměřený na zvýšení motivace zaměstnanců
Miluše Veškrnová -
Interní komunikační strategie vybraného podniku B2B trhu
Zdeněk Štrojsa -
Interní komunikace jako jeden z nástrojů strategického řízení
Zuzana Lepičová -
Návrh marketingové komunikace vybraného podniku
Alice Hermanová -
SWOT analýza firmy se zaměřením na zlepšení komunikace se zákazníkem
Zlata Plouharová -
Analýza a návrh marketingové komunikace pro Cukrárnu a Kavárnu Vločka
Natálie Vlčková -
Analýza marketingové komunikace sportovního spolku Schulz Gym z. s.
Anežka Dolejšová