Internet Slang in Relation to ELT – Bc. Kristýna Guricová
Bc. Kristýna Guricová
Diplomová práce
Internet Slang in Relation to ELT
Internet Slang in Relation to ELT
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá tématem internetového slangu ve vztahu k výuce anglického jazyka. Práce se věnuje analýze internetového slangu jako jazykové varianty a diskuzi o jeho postavení v rámci výuky anglického jazyka. Jedním z cílů práce je provést jazykovědnou analýzu internetového slangu. Kromě toho práce zkoumá znalosti učitelů anglického jazyka v České republice a českých studentů anglického …víceAbstract:
This diploma thesis deals with Internet slang in relation to English language teaching (ELT). It is devoted to the analysis of Internet slang as a language variety and to the discussion of its place in ELT. One of the objectives of the thesis is to provide a linguistic analysis of Internet slang. In addition, the thesis examines the familiarity of English language teachers in the Czech Republic and …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/l00ti/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2014
- Vedoucí: M.A. James Edward Thomas
- Oponent: Mgr. Linda Nepivodová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Implementing task-based teaching for English language students at the A2 level within small groups using authentic materials to build confidence in practical language use
Iveta Procházková -
The Comparison of Educational System and English Language Teaching in the Czech Republic and the Federal Republic of Germany
Dominika Navrátilová Šromová -
Instagram as a Tool for English Language Teaching: A Case Study of Educational Profiles
Lucie Pokorná -
Effective Strategies for Integrating Media Literacy Education into English Language Teaching
Markéta Šebestová -
English Language Teaching at Secondary Level of Elementary Schools during the School Closure in Spring 2020
Nikola Dvořáková -
The Role of Music in Second Language Learning and Second Language Acquisition
Radka Tlustošová -
Mobile Language Applications as Tools in Second Language Learning.
Filip Staněk