Natálie Rejčová

Bachelor's thesis

Inovativní marketingové nástroje pro vybrané sportovní odvětví (případová studie, studie proveditelnosti)

Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou nových trendů ve sportovním marketingu. Základním cílem je popsání a detailní analyzování nových trendů, které v oblasti sportovního marketingu nacházejí své uplatnění. Byly použity metody analýzy, deskripce a syntézy.
Abstract:
This Bachelor thesis deals with the issue of new trends in sports marketing. The basic objective is to describe and analyse in detail the new trends that are finding their application in the field of sports marketing. Methods of analysis, description and synthesis were used.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 6. 2021

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bachelor programme:
Ekonomika a management