Vliv zobrazování žen v reklamě na nákupní chování spotřebitele – Bc. Andrea Horňáková
Bc. Andrea Horňáková
Bakalářská práce
Vliv zobrazování žen v reklamě na nákupní chování spotřebitele
The effect of displaying women in advertising on the consumer buying behaviour
Anotace:
Hlavním cílem práce je vysvětlit, jaký vliv má obraz ženy v reklamě na tělesné sebepojetí žen v české společnosti. Dále má práce dva vedlejší cíle. Prvním z nich je zjistit, jak reklamy pro ženy ovlivňují spotřebitelky při výběru produktů v typicky ženských segmentech. Dalším vedlejším cílem je ověřit, jaký „ideál“ ženské krásy upřednostňují muži v dnešní české společnosti a nakolik se tento ideál …víceAbstract:
The main objective of this Bachelor thesis is to explain the effect of displaying women in advertising on the perception of woman’s body image. There are two side objectives correlated with this topic. The first side objective is to find out how advertisement affects women buying behaviour at segments like underwear and cosmetics products. The second side object is to verify what is the real ideal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/w0cr6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Ideál ženské krásy a jeho souvislosti s vnímáním body image v prostředí sociální sítě Instagram
Martina Homoláková -
Proměna ideálu ženské krásy v současných online reklamních kampaních
Romana Bocková -
Prezentace ideálu ženské krásy západní společnosti ženskými časopisy a vliv jeho zobrazování
Viviana Bordásová -
Gustav Klimt, Franz Matsch a rozdílnost jejich pojetí ideálu ženské krásy
Kamila Červinková -
Ideál ženské krásy napříč stoletím
Žaneta Martynková -
Vliv médií na ideál ženské krásy
Kristýna Jakubcová -
Body image jako faktor ovlivňující frekvenci nakupování
Dominika Krejčová -
Vliv Instagramu na body image mládeže v kontextu rizik používání sociálních sítí
Tereza Doležalová