Zvuková postprodukce v oblasti reklamy a filmu, případová studie firmy Studio Beep s.r.o. – Michaela Struhařová
Michaela Struhařová
Diplomová práce
Zvuková postprodukce v oblasti reklamy a filmu, případová studie firmy Studio Beep s.r.o.
Sound post production in advertising and in the film, case study of Studio Beep s.r.o.
Anotace:
Tématem diplomové práce je popis zvukové postprodukce v oblasti reklamy a filmu a případová studie společnosti Studio Beep s.r.o. Prvním cílem práce je co nejsrozumitelněji popsat teorii zvuku a zvukové postprodukce v oblasti reklamy a filmu a ukázat jednotlivá specifika provázející výrobu zvukové složky daných oborů. Teoretická část obsahuje základní přehled o historii zvuku, zvukové dramaturgii a …víceAbstract:
Main topic of this thesis is description of sound post production in advertising and in the film film industry and making case study of company Studio Beep s.r.o. First aim of this thesis is describe as clearly as possible the theory of sound and sound post production in advertising and in film industry and also show specifics accompanying production of sound in each discipline. The theoretical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39701
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2014
- Vedoucí: Jan Hanzlík
- Oponent: Václav Riedlbauch
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39701
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Důležitost a možnosti postprodukce v kinematografii
Michal Heřman -
Postprodukce rozhlasove hry s porovnanim postprodukce audiovizualniho dila
Josef Beneš -
Záznam zvuku pod vodní hladinou a jeho využití ve zvukové postprodukci
Jaroslav Nečas -
1. Teoretická část: Zpracování dialogu v postprodukci, dabing, postsynchron. 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba
Jitka NEŠNĚROVÁ -
Zlín Film Office a její význam pro regionální filmovou produkci
Nathalie Anna Tomančáková -
Televizní reklama v automobilovém průmyslu
Ludmila Zelená -
Reklama v průmyslu komerční bezpečnosti
Marek LUŇÁK -
Beginnings of the American Movie Industry
Aleš HAŠKA