Archetyp matky v reklamě z pohledu žen – Miroslava RŮŽIČKOVÁ
Miroslava RŮŽIČKOVÁ
Bakalářská práce
Archetyp matky v reklamě z pohledu žen
Archetype of mother in advertising from females point of view
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá pojmem archetyp matky ve smyslu pravzoru, společností a kulturou přejímaného modelu matky. Teoretická část práce mapuje situaci a proměny žen-matek na trhu práce, ve společnosti a v rodině. Nastiňuje přechody od konzervativních postojů po egalitární, snahy o emancipaci žen a společenské a ekonomické konflikty s tím spojené. Praktická část práce se zabývá prezentací matek …víceAbstract:
This thesis deals with the concept of the archetype of the mother in the meaning of the "big" mother prototype and the traditional societal and cultural model of mother. The theoretical part describes the situation and the transformation of women-mothers in the labor market, society and family. It outlines the transition from the egalitarian conservative attitudes, efforts to emancipate women and the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor:
18718
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2011
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RŮŽIČKOVÁ, Miroslava. Archetyp matky v reklamě z pohledu žen. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Proměny na trhu práce na základě pohlaví v České republice
Eliška Hrabcová -
Proměny pohledu japonských žen na manželství na pozadí novodobých a současných společenských změn
Kristýna NĚMCOVÁ -
Archetyp matky v reklame
Vendula PEŘINOVÁ -
Archetyp matky v reklamě
Jana RASZKOVÁ -
Archetyp matky v reklamě
Martina KAROLOVÁ -
Archetyp matky v reklamě
Lenka ORÁLKOVÁ -
Dlouhé ruční palné zbraně z období první poloviny 20. století, uložené v Moravském zemském muzeu
Boris Broďák