Posouzení možnosti vstupu firmy WMA-Glass na nový trh s ohledem na vymezení cílového segmentu – Bc. Zuzana Brozová
Bc. Zuzana Brozová
Diplomová práce
Posouzení možnosti vstupu firmy WMA-Glass na nový trh s ohledem na vymezení cílového segmentu
Assessing Target Market-Entry Opportunities for WMA-Glass Company with Regard to End Segment Definition
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je posouzení možnosti vstupu firmy WMA-Glass na nový trh s vymezením cílového segmentu a navržení vhodné strategie. Práce obsahuje jak informace o společnosti samotné, tak o průmyslovém odvětví, ve kterém podniká. Nedílnou součástí práce je situační analýza skládající se z vnějšího a vnitřního prostředí, marketingového mixu a analýzy zákazníků. Vnější okolí firmy je dále …víceAbstract:
The main aim of the thesis is to assess the target market-entry opportunities for WMA-Glass company and suggest an appropriate strategy. The thesis contains not only information about the company but also the information about the industry in which the company operates. The paper also comprises situation analysis that investigates internal and external environment, marketing mix and customer analysis …víceKlíčová slova
B2B ETOP marketingový mix PEST Porterův model pěti sil segmentace situační analýza SWOT
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2014
Zveřejnit od: 7. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Otakar Ungerman, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BROZOVÁ, Zuzana. \textit{Posouzení možnosti vstupu firmy WMA-Glass na nový trh s ohledem na vymezení cílového segmentu}. Online. Diplomová práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/d6ab8x/.
Jak správně citovat práci
Brozová, Zuzana. Posouzení možnosti vstupu firmy WMA-Glass na nový trh s ohledem na vymezení cílového segmentu. Liberec, 2014. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 5. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Marketingový mix vybrané jazykové školy
Monika KRÁLOVÁ -
Marketingový mix vo vybranom vinárstve
Michelle Morávková -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový mix rekreačního střediska Tesla Horní Bečva
Štěpán Španihel -
Marketingový mix strojírenského podniku
Jakub Lustyk