Pavla Škodíková, DiS.
Bakalářská práce
Reklama na Internetu
Advertisement on the Internet \nl{}
Anotace:
Tato bakalářská práce zahrnuje marketingové přístupy na trhu, které popisují postoje komerčních subjektů vůči ostatním na trhu. Cílem této práce je charakterizovat a popsat výhody a nevýhody používaných forem reklamy na Internetu a zhodnotit jejich kvalitu z pohledu účinnosti. Hlavní přínos práce spočívá v dotazníkovém šetření, zkoumající postoje a účinnost forem reklamy u běžných uživatelů Internetu …víceAbstract:
This thesis includes marketing admittance to market, which subscribe stance of commercial subjects against others at the market. The aim of this work is to characterize and describe advantage and disadvantage of used forms of adverting on internet and to evaluate its quality of effectiveness. The principal merit of this work is based on questionnaire survey, which looks at stance and effectiveness …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2014
Zveřejnit od: 23. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Škodíková, Pavla. Reklama na Internetu. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyBakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informační technologie v administrativě
Práce na příbuzné téma
-
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Jakub Zelenka -
Internetová reklama na sociálních sítích
Jana Jelínková -
Reklama na YouTube a její význam na českém trhu
Jan Borýsek -
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Tereza Jagošová -
Reklama v bankovním sektoru a její vliv na retailové zákazníky
Karolína Králová -
Reklama na internetu
Matěj Braborec -
Význam programatického nákupu v digitální reklamě na českém trhu
Viola Vongrejová -
Reklama na internetu jako nástroj marketingové komunikace
Martin Ročárek