Rozšíření nabídky ve vybraném gastronomickém zařízení – Bc. Petra Nezvalová
Bc. Petra Nezvalová
Bachelor's thesis
Rozšíření nabídky ve vybraném gastronomickém zařízení
The expansion of the offer in the selected gastronomic establishment
Abstract:
Cílem bakalářské práce je tvorba návrhů na rozšíření nabídky ve vybraném gastronomickém zařízení, a to v kavárně Nezo v Karviné. Teoretická část je věnována nabídce gastronomických zařízení a nabídce produktu pro oblast baristiky, stejně jako marketingovému mixu a marketingové komunikaci. V práci je užita metoda dotazníkového šetření pro potencionální zákazníky a metoda řízeného rozhovoru s majiteli …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is the creation of proposals for expanding the menu of a selected gastronomic establishment, namely of the Nezo cafe in Karviná. The theoretical part focuses on the offer of gastronomic facilities and the offer of products in the field of barista as well as on the marketing mix and the marketing communication. The bachelor thesis uses the method of questionnaire survey …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023
Identifier:
https://is.slu.cz/th/ksdws/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2023
- Supervisor: Mgr. Klára Václavínková
- Reader: Mgr. Anna Navrátilová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NEZVALOVÁ, Petra. \textit{Rozšíření nabídky ve vybraném gastronomickém zařízení}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2023. Available from: https://theses.cz/id/d6vykx/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketing finančních služeb
Jana Domináková -
Marketing jako interní služba v softwarové společnosti se zaměřením na on-line marketing
Ladislav Suchanek -
Marketing maloobchodní jednotky s oděvy
Jakub Špiller -
Marketing služeb - komunikace vybraného střediska dopravní firmy
Jiří Háček -
Marketing v oblasti služeb
Jevhen Šorban -
Marketing služeb vybraného subjektu
Johana Bernardová -
Marketing služeb
Kateřina Páchová -
Územní marketing a jeho uplatnění ve Znojmě
Eva Kotoučová