Rozšíření nabídky ve vybraném gastronomickém zařízení – Bc. Petra Nezvalová
Bc. Petra Nezvalová
Bakalářská práce
Rozšíření nabídky ve vybraném gastronomickém zařízení
The expansion of the offer in the selected gastronomic establishment
Anotace:
Cílem bakalářské práce je tvorba návrhů na rozšíření nabídky ve vybraném gastronomickém zařízení, a to v kavárně Nezo v Karviné. Teoretická část je věnována nabídce gastronomických zařízení a nabídce produktu pro oblast baristiky, stejně jako marketingovému mixu a marketingové komunikaci. V práci je užita metoda dotazníkového šetření pro potencionální zákazníky a metoda řízeného rozhovoru s majiteli …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is the creation of proposals for expanding the menu of a selected gastronomic establishment, namely of the Nezo cafe in Karviná. The theoretical part focuses on the offer of gastronomic facilities and the offer of products in the field of barista as well as on the marketing mix and the marketing communication. The bachelor thesis uses the method of questionnaire survey …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/ksdws/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Klára Václavínková
- Oponent: Mgr. Anna Navrátilová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing finančních služeb
Jana Domináková -
Marketing jako interní služba v softwarové společnosti se zaměřením na on-line marketing
Ladislav Suchanek -
Marketing maloobchodní jednotky s oděvy
Jakub Špiller -
Marketing služeb - komunikace vybraného střediska dopravní firmy
Jiří Háček -
Marketing v oblasti služeb
Jevhen Šorban -
Marketing služeb vybraného subjektu
Johana Bernardová -
Marketing služeb
Kateřina Páchová -
Územní marketing a jeho uplatnění ve Znojmě
Eva Kotoučová