Chování spotřebitelů na trhu s mobilními telefony – Bc. Michaela Sommerová
Bc. Michaela Sommerová
Master's thesis
Chování spotřebitelů na trhu s mobilními telefony
Consumer Behaviour on the Mobile Market
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vyhodnocením faktorů, které ovlivňují spotřebitele a jejich chování na trhu s mobilními telefony. Práce se skládá z literární rešerše a praktické části. Literární rešerše se věnuje konfrontací teoretických poznatků různých autorů na téma spotřebitel, spotřební chování, faktory ovlivňující nákupní chování a nákupní rozhodovací proces. Dále se tato část věnuje popisu marketingového …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the evaluation of factors affecting consumers and their behaviour within the mobile phone market. The thesis consists of a literature review and a practical part. The literary review confronts the theoretical findings of various authors on the subject of consumer, consumer behaviour, factors impacting consumer buying behaviour and the buyer decision process. This part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field / specializace:
Economics and Management / Business Economics and Management / Commercial Communications
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Vliv pandemie na spotřebitelské chování v hotelnictví
Zuzana Nešetřilová -
Spotřebitelské chování generace Milenias a jeho vliv na marketingovou komunikaci
Veronika Němečková -
Spotřebitelské chování při nákupu potravin
Julie Skřičková -
Spotřebitelské chování generace Z a návrh marketingové komunikace pro vybranou značku
Kristína Stránská -
Vliv Covidu- 19 na marketingovou komunikaci a spotřebitelské chování v segmentu luxusních značek
Ekaterina Čistova -
Spotřebitelské chování v oblasti streamovacích služeb
Nikola Vlčková