Kai Dominik Renchen

Disertační práce

Influencer impact on brand awareness

Vliv influencerů na povědomí o značce
Anotace:
Internet změnil marketingovou komunikaci a spotřebitelé jsou nyní asertivnější. Získávají informace samostatně online a stále častěji na mobilních médiích a berou komunikaci související s produkty do svých rukou přes sociální média. Klíčovými postavami na webech jsou influenceři, kteří využívají svého postavení cíleným způsobem k inzerování a komunikování produktů a značek svým sledujícím, často na …více
Abstract:
The internet has changed marketing communication and consumers have become more self-assertive. They get informed online, self-reliantly and increasingly on mobile media and take product-related communication into their own hands via social media. Influencers are gatekeeper figures on the web who utilize their position in a targeted way to advertise and communicate products and brands to their followers …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 9. 2022
  • Vedoucí: Elenica Pjero, PhD.
  • Oponent: Luboš Střelec, doc. Ing., Ph.D., Jaroslav Světlík, prof. Ing., Jan Kramoliš, externi

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta