Influencer impact on brand awareness – Kai Dominik Renchen
Kai Dominik Renchen
Disertační práce
Influencer impact on brand awareness
Vliv influencerů na povědomí o značce
Anotace:
Internet změnil marketingovou komunikaci a spotřebitelé jsou nyní asertivnější. Získávají informace samostatně online a stále častěji na mobilních médiích a berou komunikaci související s produkty do svých rukou přes sociální média. Klíčovými postavami na webech jsou influenceři, kteří využívají svého postavení cíleným způsobem k inzerování a komunikování produktů a značek svým sledujícím, často na …víceAbstract:
The internet has changed marketing communication and consumers have become more self-assertive. They get informed online, self-reliantly and increasingly on mobile media and take product-related communication into their own hands via social media. Influencers are gatekeeper figures on the web who utilize their position in a targeted way to advertise and communicate products and brands to their followers …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 9. 2022
- Vedoucí: Elenica Pjero, PhD.
- Oponent: Luboš Střelec, doc. Ing., Ph.D., Jaroslav Světlík, prof. Ing., Jan Kramoliš, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Fashion marketing - fashion blog jako nástroj marketingové komunikace
Adéla Kopelová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Natálie Blahová -
Specifika IMK ve vybraném oboru – fashion marketing (případová studie IMK portfolia produktů značky DERMACOL – z hlediska změny módních trendů)
Denisa Hustolesová -
Vliv a využití sociálních sítí na Fashion marketing firmy Never Enough
Cong Thanh Pham -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Fashion marketing na internetu
Michaela Havlová -
Marketingová komunikace na B2B a B2C online trzích módy
Sandra Friebová